Saveti za izbor promotivnog materijala
Saveti za izbor promotivnog materijala pomoći će vašoj kompaniji da ostvari veći poslovni uspeh.
U davna vremena pocizioniranje na tržištu u velikoj meri određivano je cenom, to je doneklo bilo ostvarivo, jer je ponuda bila manja. Međutim, savremeno doba karakteriše visok stepen inovacija i konkurentnosti, pa direktori moraju da pronađu druge načine kako bi osvajali tržište i proširili svoje kapacitete. U tome im može pomoći dobra reklama.
Danas, u marketing svetu postoje različiti vidovi oglašavanja biznisa kao jedinstvenog sredstva komunikacije sa potrošačima. Među njima se posebno izdvajaju personalizovani pokloni, jer predstavljaju najefikasniji alat.
Naime, reklamni proizvodi omogućavaju povećanje prepoznatljivosti brenda, stvarajući dugoročni izvor novog poslovanja. Što potvrđuju i statistički podaci. Otprilike 8 od 10 osoba poseduje između 1 i 10 promotivnih poklona, čak 53 odsto njih koristi ih svake nedelje. Tako da svaki ponovni kontakt sa promotivnim materijalom podseća na kompaniju čiji je logo na njemu utisnut.
Ipak, nije preporučljivo da svoje potrošače preplavite besplatnim proizvodima koji nemaju nikakvu svrhu. Ne samo da će to doneti lošu sliku o vama, već i nepotrebni trošak, jer svaka peta osoba baci reklamni poklon koje ne želi.
Imajte u vidu da promotivni materijal ima vrednost za kompaniju samo kada pruža povraćaj ulaganja, a to će ostvariti jedino ako je koristan potrošačima. Zato vam Kairos Birooprema daje savete kako da izaberete odgovarajući.
Postavite jasan cilj
Saveti za izbor promotivnog materijala polaze od jasno definisanih ciljeva. Odnosno, pre nego što razmotrite budžet za marketing odredite šta želite da postignete. Da li pomoću promo proizvoda želite da povećate prepoznatljivost šire grupe? Ili, možda, pokušavate da steknete nekoliko kupaca od velikog značaja u određenom roku?
Na osnovu odgovara na ova i slična pitanja odredićete koji je najbolji promotivni materijal u okviru budžeta za kampanju. Nemojte da zaboravite da je ekskluzivni promotivni program idealan za lojalne kupce. Sa druge strane, jednostavni, jeftini predmeti mogu da doprinesu povećanju svesti o brendu među širom publikom.
Saveti za izbor promotivnog materijala popularnih kategorija
Izbor pravog poklona dodatno otežava platežna sposobnost. Posebno je teško pronaći savršen promotivni materijal za mala preduzeća ili tek osnovana, jer ona posluju sa malim celokupnim budžetom, pa je ulaganje u marketing veoma oskudno.
Da biste izbegli nepovoljnu finansijsku situaciju, a ipet izabrali kvalitetne reklamne proizvode istražite koji su najpopularniji na tržištu.
Poslednja studija pokazuje da je u prošloj godini 58 odsto ljudi nosilo promotivne majice. Brendirane šolje redovno koristi oko 53 odsto kupaca, a promotivne torbe 50 odsto. USB flash memorija nalazi se na 4. mestu sa 45 odsto potrošača, dok se kancelarijski pribor kao promotivni materijal sreće kod 41 odsto potrošača.
Ukoliko niste sigurni koji će vam promotivni materijal doneti uspeh uvek možete izabrati neki sa vrha ove statističke liste, pri tome, uzmite obavezno u obzir svoje kupce. Tako, na primer, ako su poslovni ljudi vaša ciljna grupa pravo rešenje jesu USB memorije ili personalizovani rokovnici i olovke.
Štampa na promotivnim proizvodima
Osim izbora pravog proizvoda, važnu ulogu ima i grafički prikaz na njemu. Zbog toga saveti za izbor promotivnog materijala obuhvataju i njihovu štampu.
S obzrirom da su ljudi vizuelna bića, stručnjaci savetuju da grafički prikaz uskladite sa dozvoljenom površinom na materijalu. U protivnom, upotreba različitih fontova i previše slika, skreće pažnju sa poruke koju ste želeli da prenesete. Umesto toga pri dizajniranju reklame sledite savet advertising stručnjaka Lea Burnetta: “Neka bude jednostavno. Neka bude nezaboravno. Neka poziva da pogledate”.
Veliki izbor promotivnog materijala pronaći ćete u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.